TERMENI ȘI CONDIȚII VALABILE ÎN MAGAZINUL WEB Tulli.ro, VALABIL DE LA 1 IANUARIE 2022
Vă informăm că prin utilizarea magazinului online www.tulli.ro (Tulli) numit în continuare Magazin Web - dvs. acceptați aceste prevederi ale termenilor de utilizare. Vă rugăm să continuați să utilizați Magazinul Web numai dacă ați citit acești termeni de utilizare și îi acceptați pe deplin. Modell & Hobby Kft. (denumită în continuare: Operator) prevederile acestor Termeni și condiții, gama de produse vândute, prețul de achiziție, termenele limită etc. poate schimba liber. Modificarea intră în vigoare de la data notificării în Magazinul Web. Orice client care nu este de acord cu modificările aduse regulilor ar trebui să înceteze cumpărăturile. Modificările nu afectează contractele existente (comenzi confirmate).
1.1. Magazinul web este administrat de Modell & Hobby Kft (în continuare: Operator).
1.2. Datele de contact ale firmei administratoare sunt următoarele:
Nume firmă: Modell & Hobby Korlátolt Felelősségű Társaság
Adresa poștală și serviciul clienți: Ungaria, 1211 Budapesta, str. Szikratávíró nr. 12. depozit C/3
Contact: info@tulli.ro, 0359.780.019
Sediu și birou central: Ungaria, 1097 Budapesta, Bulevardul Könyves Kálmán nr. 12-14. Lurdy Ház, etajul 2. (Turnul Roșu)
Număr de înregistrare: 01-09-724357
Registru judiciar de evidentă: Oficiul Registrului Comerțului
Cod fiscal: 10929829-2-43
Cont bancar: CIB Bank HU08 1070 2332 4411 4006 5020 0009
Limba contractului: română, pe care operatorul nu le înregistrează
Furnizor de găzduire: Rackforest Kft., Ungaria, 1116 Budapest, str. Sáfrány nr. 6., Număr de înregistrare 01-09914549, Cod fiscal:14671858-2-43, , info@rackforest.hu
Informațiile de contact de mai sus sunt și informațiile de contact pentru departamentul de reclamații.
1.3. Vizitatorii Magazinului Web pot răsfoi liber oferta magazinului web. Cu toate acestea, este necesară înregistrare unui cont pentru a cumpăra articolul selectat. Termenii și condiții ale Magazinului Web conține, de asemenea și alți termeni și condiții legate de plasarea comenzii, plata, livrarea, încheierea și executarea contractului. Vă rugăm să citiți Termenii și condițiile generale. Versiunea actuală a Termenilor și condițiilor poate fi găsită pe pagina principală a Magazinului Web și poate fi vizualizată în orice moment. Înainte de a plasa o comandă, Magazinul WEB asigură vizualizarea Termenilor și condițiilor, pe care Clientul le cunoaște și le acceptă făcând click pe linkul prevăzut în acest scop. După acceptarea Termenilor și condițiilor și plasarea comenzii, Magazinul Web cu confirmarea la care se face referire la punctul 2.1 din acești Termeni și condiții, se încheie contractul conform acestor Termeni și condiții intre Operator și clientul Magazinului Web. Dacă nu acceptați prevederile din Termenii și condiții, nu puteți face achiziție în Magazinul web.
1.4. Utilizarea Magazinului Web, precum și furnizarea datelor necesare utilizării serviciilor oferite de Magazinul WEB, se face pe bază voluntară, iar Operatorul folosește datele numai în măsura necesară pentru asigurarea corespunzătoare a serviciul, în conformitate cu prevederile punctul 7 (Gestionarea datelor) din acești Termeni și condiții.
1.5. Operatorul Magazinului Web prevederile acestor Termeni și condiții, gama de produse vândute, prețul de achiziție, termenele limită etc. poate schimba liber. Obligația Operatorului de a vinde produsul dat la un preț dat durează până la modificarea prețului produsului publicat în Magazinul Web. Modificarea este valabilă din momentul în care este afișată în Magazinul Web. Orice client care nu este de acord cu modificările aduse regulilor trebuie să înceteze cumpărăturile. Modificările nu afectează contractele existente.
2.1. În cazul unei achiziții în Magazinul Web, se creează un contract de livrare (vânzare-cumpărare) între cumpărător-utilizator, în calitate de Cumpărător, și Vânzător, a cărui raport juridic nu este automată, este comanda și confirmarea acesteia, cu condițiile detaliate ale raportului juridic, precum și prevederile acestor Termeni și condiții. În baza legislației în vigoare, Magazinul Web este obligat să confirme primirea comenzii clientului în termen de 48 de ore, în caz contrar clientul este scutit de obligație. Confirmarea automată trimisă de către Vânzător la comandă indică doar Cumpărătorului că comanda a fost primită de către Vânzător.
2.2. Prin trimiterea comenzii, clientul face o ofertă de cumpărare. După finalizarea integrală a comenzii și verificarea datelor introduse, contractul se realizează prin trimiterea unui e-mail neautomat al Vânzătorului către Cumpărător în care se înregistrează termenii esențiali ai raportului juridic astfel:
2.3 Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a contesta declarația sa legală în legătură cu comanda, pe care Cumpărătorul a făcut-o în conformitate cu principiile Legii V din 2013 (Codul civil.) (în special 1:3 § / alin. 1/; 1:4. §. / alin. 2/; § 1:5. / alin. 1) inițiat pentru încălcare probabilă.
2.3.1 Comanda este contrară legii, în special (dar nu exclusiv) în cazul Cumpărătorului
2.4 Comenzile sunt înregistrate de către Magazinul Web, sunt stocate automat în formă electronică, iar clientul le poate solicita și vizualiza ulterior. Părțile sunt de acord cu articolul CVIII din 2001 cu privire la anumite aspecte ale serviciilor comerciale electronice și ale serviciilor legate de societatea informațională. convin în conformitate cu prevederile legii, ca contractul încheiat printr-o comandă făcută în Magazinul Web se consideră încheiat în scris, contractul este întocmit în limba română și este conform legii maghiare. Prevederile acestor Termeni și condiții se aplică contractului. La cerere, Vânzătorul va trimite o copie a comenzii în format electronic, cunoscând numărul comenzii.
2.5 Având în vedere că contractul este considerat un contract scris, părțile convin ca comunicarea dintre Operator și cumpărător la adresa de e-mail inclusă prin datele de înregistrare sau datele comenzii a clientului, este considerată comunicare scrisă.
2.6 Confirmarea comenzii prin e-mail constituie conținutul contractului dintre Operator si utilizator, iar trimiterea acesteia prin e-mail este conforma cu Art. 45/2014. (II. 26.) a cerinței „confirmării scrise” conform § 18 din Hotărârea Guvernului. Vă rugăm să citiți aceste documente și să le păstrați. Contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aveți întrebări.
2.7 Comenzile pot fi plasate pe interfața online a Magazinului Web. Operatorul poate accepta și onora o comandă plasată în Magazinul Web numai dacă clientul completează integral câmpurile de pe pagina de înregistrare și cumpărare. Magazinul web nu își asumă nicio responsabilitate pentru daunele rezultate din nerespectarea acestui lucru sau pentru problemele tehnice apărute în timpul procesului. Transportul sau alte costuri suplimentare suportate în cazul unei adrese incorecte sau insuficient de detaliate sau a altor date și informații vor fi suportate de client.
2.8 Opțiuni tehnice pentru corectarea erorilor de introducere a datelor: pentru a corectarea erorilor de introducere a datelor este posibil înainte de apăsarea butonului „Finalizarea comenzii!” afișat la finalul procesului de cumpărare, după selectarea metodei de plată. Pentru a corecta datele, utilizați butonul „Editare” sau reveniți la pasul anterior pe care doriți să îl corectați pe diagrama procesului din partea de sus a paginii. Datele și parola de conectare introduse în timpul înregistrării pot fi modificate în orice moment după autentificare în elementul de meniu „Datele mele”. Conținutul „Coșului” poate fi verificat, modificat sau chiar șters în orice moment. În cazul unei erori de introducere a datelor detectată după trimiterea comenzii, aceasta trebuie raportată imediat la adresa de email info@tulli.ro.
2.9 Este important să indicați informațiile exacte de contact telefonice, deoarece în multe cazuri Magazinul Web consultă telefonic înainte de livrare. Daca informațiile de contact sunt incomplete, Vânzătorul nu va onora comanda.
2.10 Navigând în Navigarea în magazinul web puteți adăuga produsele individuale în coșul virtual făcând click pe funcția „Pun în coș” de pe pagina produselor selectate pe care doriți să le cumpărați. După selectarea produselor, procesul propriu-zis de comandă poate fi demarat făcând click pe butonul „Mai departe la casă”, iar după introducerea adresei de livrare, selectarea modalității de livrare și de plată, comanda poate fi finalizată și trimisă. În timpul utilizării Magazinului Web, înainte de a apărea obligația de plată a consumatorului, Magazinul Web atrage în mod expres atenția consumatorului asupra faptului că prin trimiterea comenzii date ia naștere și obligația de plată.
2.11 Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că fiecare comandă finalizată este tratată ca o comandă separată de către sistemul Magazinului Web, astfel comenzile plasate direct una după alta către același client și adresă vor fi expediate într-un pachet separat, caz în care taxa de livrare va fi perceputa separat pentru fiecare comandă.
2.12 Înainte de prima achiziție în Magazinul Web este necesar să vă înregistrați, iar în cazul comenzilor ulterioare, trebuie să vă conectați la contul deja creat. Înregistrarea facilitează achiziția ulterioară și utilizarea unor posibile reduceri.
2.13 Prețurile indicate pe site sunt prețurile brute cu TVA inclus în toate cazurile. Prețurile brute includ taxă de valoare adăugată la cota specificată în legislația în vigoare la momentul achiziției pentru gama de produse dată. Prețurile indicate în Magazinul Web sunt valabile până la retragere sau modificare.
2.14 Vânzătorul este obligat să livreze produsele comandate de dumneavoastră la adresa de livrare specificată în comandă, conform condițiilor cuprinse în prezentul Termeni și condiții și în confirmarea comenzii.
2.15 Utilizatorul poate primi produsul la adresa specificată în momentul comenzii, și poate achita prețul de achiziție al produsului și costurile suplimentare indicate (de exemplu, taxă de livrare, taxă de ramburs) în conformitate cu Termenii și condiții prezent în același timp cu sau înainte de livrare.
2.16 Modalități de plată
2.17 Modalități de primire
2.18 În momentul livrării, clientul verifică integritatea coletului și semnează chitanța. De asemenea, se recomandă verificarea integrității produsului la primire, iar în cazul unei cantități insuficiente sau a unui produs deteriorat, consemnați lipsa sau defecțiunile într-un proces verbal la fața locului. Vă rugăm să nu acceptați produsul cu ambalaj deteriorat. Lipsa înregistrării protocolului nu afectează exercitarea drepturilor consumatorului cu privire la exercitarea dreptului de retragere, obiecție a calității și executarea pretențiilor de garanție din cauza unui produs deteriorat în cazul contractelor de absent. Cu toate acestea, societatea noastră este îndreptățită sa facă dovada, în condițiile legii, ca eroarea prezentata ca obiecție a survenit după prestare.
2.19 Dacă în timpul livrării predarea coletului nu s-a efectuat cu succes, curierul lasă o notificare cu privire la acest fapt și apoi încearcă să livreze coletul nu mai mult de o dată. Livrarea se face în fiecare zi lucrătoare între orele 8:00 și 17:00. Clientul este obligat să furnizeze o adresă de livrare și un număr de telefon la care să poată fi contactat în intervalul de timp de mai sus. Pe lângă regulile generale de expediere descrise aici, anumite condiții de expediere, costuri și reduceri pot diferi la comanda în Magazinul Web. Condițiile detaliate de livrare le puteți citi aici: https://www.tulli.ro/informatie.
3.1. În cazul unei garanții, pe durata acesteia, Operatorul este obligat este obligat să răspundă pentru defecțiune, conform condițiilor cuprinse în declarația legală sau legislația care a creat garanția. Garanția nu afectează drepturile legale ale Consumatorului (de exemplu, în ceea ce privește garanția accesoriilor). Operatorul este eliberat de obligația de garanție dacă dovedește că cauza defectului a apărut după executare.
3.2. Vândut în baza unui contract încheiat cu un consumator, privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de folosință îndelungată, enumerate în Anexa nr. 1 a Hotărârea Guvernului 151/2003. (IX. 22.), noile bunuri de folosință îndelungată sunt acoperite de obligațiile de garanție. În cadrul contractului cu consumatorul, pentru produsele achiziționate în România și comercializate de MODELL & HOBBY Kft, ne asumăm o garanție în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului Hotărârea Guvernului 151/2003, a cărei durată
3.3. Consumatorul își poate exercita dreptul de garanție cu cardul de garanție primit la momentul achiziției, sau, în lipsă, cu un document de confirmare a achiziției (contractului).
4.1. În cazul unei prestații defectuoase de către Operator, Utilizatorul poate aplica o cerere de garanție împotriva Operatorului în conformitate cu regulile Codului civil și alte legi aplicabile, cum ar fi, de exemplu, Decretul Guvernului 373/ 2021 (VI.30), care reguli trebuie aplicate împreună. Operatorul funcționează incorect dacă, la momentul efectuării, serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau legislație. Magazinul Web este eliberat de obligațiile sale de garanție dacă Cumpărătorul cunoștea defectul în momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască defectul în momentul încheierii contractului. În termen de 1 an de la data livrării, nu exista nicio altă condiție de validare a cererii de garanție pentru accesorii, în afară de raportarea defectului, în cazul în care Cumpărătorul face dovada ca produsul sau serviciul a fost furnizat de firma noastră. După 1 an de la data livrării, Consumatorul este obligat sa facă dovada ca defectul recunoscut de acesta existat deja la momentul livrării.
4.2. Compania noastră oferă garanție pentru accesorii pentru efectuare defectuoasă. Pretenția de garanție pentru accesorii a Consumatorului expiră în termen de doi ani de la data executării, iar cererea de garanție pentru accesorii a altor Utilizatori care nu se califică drept consumatori expiră în termen de un an de la data executării. În cazul în care obiectul contractului cu Consumatorul este un articol folosit, termenul este de un an. Utilizatorul își poate revendica drepturile de garanție pentru accesorii ca o obiecție la o revendicare care decurge din același contract, chiar dacă revendicarea garanției accesorii a expirat.
4.3. Drepturile Cumpărătorului pe baza unei cereri de garanție sunt descrise în detaliu în anexa la acești Termeni și condiții.
5.1. Prevederile acestui punct se aplică numai contractelor încheiate cu consumatorii.
5.2. În cazul apariției unui defect al produsului vândut de către Operator Consumatorului, Consumatorul poate cere producătorului (producătorul și distribuitorul produsului este considerat producător) să repare defectul produsului sau - dacă repararea nu este posibilă într-o perioadă de timp adecvată, fără a prejudicia interesele Consumatorului - pentru a înlocui produsul. Producătorul este obligat de garanția produsului timp de doi ani de la data introducerii produsului pe piață. Depășirea acestui termen duce la pierderea drepturilor.
5.3. Produsul este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii produsului pe piață de către producător, sau dacă nu are proprietățile descrise de producător.
5.4. Producătorul este scutit de obligația de garanție a produsului dacă dovedește că
5.5. În cazul unei înlocuiri, obligația de garanție pentru produsul înlocuit și în cazul unei reparații partea produsului afectată de reparație va fi suportată de producător. După descoperirea defectului, Cumpărătorul este obligat sa notifice fără întârziere producătorul despre defect. O eroare comunicată în termen de două luni de la descoperirea erorii trebuie considerată comunicată fără întârziere. Consumatorul este responsabil pentru daunele rezultate din întârzierea comunicării.
6.1. Clienții Magazinului Web ca consumatori au dreptul de retragere fără motiv conform Hotărârea Guvernului 45/2014 (II.26.) privind contractele la distanță, care poate fi exercitat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
6.2. De asemenea, consumatorul are dreptul de retragere de la cumpărare în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și primirea produsului.
6.3. Consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere sau de reziliere în temeiul Art. 45/2014. (II.26.) În ceea ce privește următoarele produse vândute sau servicii furnizate de Operator enumerate în paragraful (1) din secțiunea 29 din Hotărârea Guvernului:
6.4. În caz de retragere, clientul trebuie să returneze produsul pentru Magazinul Web într-o stare nedeschisă sau desfăcută în termen de 14 zile de la notificarea anulării. Se consideră că termenul limită a fost respectat dacă clientul face dovada că a expediat produsul (a predat) unui serviciu de curierat până în ultima zi a termenului limită. Magazinul Web nu va accepta un produs returnat cu plată ramburs la livrare.
6.5. Magazinul Web este obligat să ramburseze clientului prețul integral de achiziție în cazul returnării unui produs care este nedeteriorat, utilizat în măsura necesară pentru testare și utilizat conform funcției. Magazinul Web poate cere despăgubiri de la Consumator pentru daune rezultate din utilizarea produselor neconform destinării sau care depășesc utilizarea absolut necesară pentru testare.
6.6. Cumpărătorul poate raporta o cerere de retrage de cumpărare prin e-mail, în scris prin poștă, personal sau telefonic, de preferință pe formularul „Retragere de la cumpărare” creat în acest scop, care poate fi completat la rubrica de meniu Serviciu cu clienții din Magazinul web: https://www.tulli.ro/returnare. Cumpărătorul poate comunica intenția de anulare și prin intermediul modelului de declarație din anexa Hotărârii Guvernului.
6.7. În caz de retragere de la cumpărare, costurile de returnare a produsului sunt suportate de client. Clientului nu i se va percepe alte costuri.
6.8. În cazul în care Consumatorul renunță la contract, vom rambursa prețul de achiziție al produsului în contul bancar specificat de client imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației de retragere de la cumpărare a Consumatorului. Rambursarea se aplică și costurilor de livrare a produsului către client, cu excepția cazului în care alte produse au fost livrate împreună cu produsul afectat de retragere, în privința căruia clientul nu și-a exercitat dreptul de retragere, și cu excepția cazului în care consumatorul a solicitat un transport care nu este cel mai puțin costisitor, diferit de modalitatea de transport obișnuită, caz în care Magazinul Web nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare. Cu toate acestea, magazinul nostru online are dreptul de a reține rambursarea până când primește produsul înapoi.
6.9. Costurile de returnare a produsului returnat către Magazin Web sunt suportate de client. În cazul în care clientul nu își anunță și nu își exercita dreptul de retragere la cumpărare în conformitate cu prezentul Termeni și condiții și cu legea, Magazinul Web nu va rambursa prețul de achiziție, însă - după consultare prealabilă - este posibilă returnarea produsului clientului. Costurile acestei relivrări sunt suportate de client.
6.10. Exercitarea dreptului de retragere de la cumpărare se aplică consumatorilor. Magazinul Web reglementează posibilitatea retururilor în cadrul unui acord separat cu partenerii săi angro și reseller.
6.11. Dacă aveți întrebări cu privire la exercitarea dreptului de retragere de la cumpărare, vă rugăm să contactați serviciul nostru cu clienți pentru mai multe informații la datele noastre de contact de la începutul Termeni și condiții. Privind exercitarea dreptului de retragere puteți citi textul Hotărârii Guvernului 45/2014 (II.26) aici: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR
6.12. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Consumatorul poate folosi și formularul de declarație de retragere atașat acestui Termeni și condiții, care poate fi accesat prin următorul link: https://www.tulli.ro/download/Declaratie_de_retragere_mintal.doc
7.1. Cumpărăturile în Magazinul Web presupun cunoașterea și acceptarea de către client a posibilităților și limitărilor internetului, în special în ceea ce privește performanța tehnică și eventualele erori.
7.2. Utilizatorul poartă răspunderea deplină și nelimitată pentru daunele rezultate din furnizarea datelor personale ale altei persoane sau din publicarea acestora în Magazinul Web. Într-un astfel de caz, operatorul va acorda toată asistența autorităților care acționează în vederea stabilirii identității persoanei care încalcă legea.
7.3. Toți utilizatorii pot folosi canalele publice de comunicare care fac parte din Magazinul Web (de exemplu, scriind recenzii despre produse) pe propria răspundere. Cu toate acestea, Magazinul Web nu este moderat automat dacă se primește o notificare sau un raport cu privire la conținut care încalcă sau dăunează intereselor sau intră în atenția Operatorului în orice alt mod, operatorul are dreptul de a elimina temporar sau definitiv orice conținut sau parte din acesta fără justificare. În cazul încălcărilor repetate sau grave ale legii, Operatorul are dreptul de a exclude definitiv utilizatorul de la utilizarea site-ului, inclusiv anularea înregistrării acestuia.
7.4. În cazul scrierii unei evaluări a unui produs, utilizatorul ia la cunoștință că evaluarea produsului transmisă poate fi ștearsă sau publicată de Magazin Web fără a fi solicitat. Prin trimiterea evaluării produsului, utilizatorul își dă acordul cu apariția numelui său de utilizator legat de evaluarea produsului.
8.1. Dreptul de autor asupra întregului conținut (text, articole, descrieri de produse, informații, acest Termeni și condiții etc., grafice, imagini, alte informații și date) de pe Magazinul Web aparține Operatorului Magazinului Web fără restricții spațiale și temporale , cu excepția cazului în care se prevede altfel. În special, este interzisă utilizarea conținutului descărcat din Magazin web în alte scopuri decât cumpărăturile în Magazin web, pentru modificare, copiere etc. În caz de încălcare a drepturilor de autor și a altor drepturi ale Magazinului Web sau de încălcare a acestui contract, vor fi inițiate imediat proceduri legale împotriva contravenientului. Prin utilizarea Magazinului Web, utilizatorul acceptă că copierea conținutului paginii sau utilizarea acestuia în alte scopuri decât cele specificate aici constituie o încălcare a legii (încălcarea acestor Termeni și condiții) chiar dacă nu este protejată de drepturi de autor. În cazul oricărei astfel de încălcări, utilizatorul acceptă că trebuie să plătească o amendă de cel puțin 650 RON pentru fiecare încălcare operatorului Magazinului Web, chiar și fără o dovadă separată a daunelor.
8.2. Magazinul Web își rezervă dreptul de a iniția proceduri în fața instanțelor sau autorităților împotriva oricărei persoane care comite sau încearcă să încalce legea prin utilizarea Magazinului Web (inclusiv achiziții). Magazinul web nu poate fi făcut responsabil pentru orice încălcare comisă de o terță parte pe cheltuiala unui utilizator sau client.
8.3. În cazul oricărei încălcări a legii legate de utilizarea site-ului sau de încălcarea intereselor Vânzătorului, Operatorul Magazinului Web are dreptul de a suspenda înregistrarea utilizatorului cu efect imediat, de a șterge datele sale personale și de altă natură, precum și înregistrarea lui. Datele pot fi totuși prelucrate în scopul procedurilor legate de încălcarea sau lezarea intereselor. Magazinul Web nu este obligat să notifice utilizatorul cu privire la pașii de mai sus.
8.4. Afișarea Magazinului Web sau a oricărei părți a acestuia pe un alt domeniu, de exemplu ca o aplicație cadru - ca parte a propriilor pagini - este posibilă numai cu permisiunea scrisă prealabilă.
8.5. Siteul web pe care este plasat linkul către Magazinul Web nu trebuie să dea impresia că Operatorul Magazinului Web recomandă sau susține utilizarea sau achiziționarea de servicii sau produse distribuite sau oferite pe pagina respectivă. Siteul web care face legătura nu poate conține informații false despre relația juridică dintre Magazin Web și siteul web care face legătura și despre Magazin Web. Magazinul Web ia măsuri împotriva utilizării oricăror linkuri către acesta care dăunează reputației și intereselor Magazinului Web.
9.1. Scopul Operatorului este de a asigura protecția datelor cu caracter personal ale utilizatorilor înregistrați pe site în cea mai mare măsură posibilă. Informațiile de gestionare a datelor conținute în acești Termeni și condiții se aplică numai Magazinului Web și nu pot fi aplicate site-urilor web operate de terți, chiar dacă aceste siteuri web sunt direct accesibile din Magazinul Web.
9.2. Activitățile Operatorului cu protecția drepturilor la confidențialitate ale vizitatorilor și clienților săi, se realizează cu respectarea prevederilor Legii CXII din 2011 (în continuare: Info tv.) - legislația relevantă, primul rând Codul civil, și dreptul la autodeterminare informațională și privind libertatea de informare. Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că furnizarea datelor cu caracter personal pe Magazinul Web este voluntară, iar utilizatorul își dă acordul cu gestionarea datelor în același timp cu acceptul Termenilor și condiții. În cazul în care utilizatorul acționează în numele altei persoane, este responsabilitatea acestuia să obțină consimțământul persoanei în cauză pentru dezvăluirea datelor sale. Consimțământul prealabil al reprezentantului legal este necesar pentru declarațiile persoanelor incapabile și cu capacitate juridică limitată, cu excepția prelucrărilor de date pentru servicii care vizează tranzacții în masă din viața de zi cu zi.
9.3. Operatorul efectuează prelucrări de date comune și uniforme, notificate Autorității pentru Protecția Datelor, în aceleași condiții și în același scop în raport cu Magazinele Web.
9.4. Gestionarea datelor de înregistrare:
9.5. Gestionarea datelor Club Zi de naștere
9.6 Evaluarea produsului
9.7 Unele servicii ale Magazinului Web plasează un identificator unic, un așa-numit cookie, pe computerul utilizatorului. Cookie-urile servesc pentru a facilita identificarea și „autentificarea” utilizatorilor pentru a oferi servicii personalizate utilizatorilor și pentru a îmbunătăți serviciile oferite utilizatorilor. Datele personale ale utilizatorilor nu sunt niciodată stocate în cookie. Sistemul de recomandare de produse care funcționează pe site afișează ofertă aparținând categoriei în funcție de paginile vizitate anterior de utilizator. Prin utilizarea site-ului, utilizatorul acceptă ca cookie-ul să fie plasat pe computerul său. Interzicerea de către utilizator a acceptării cookie-urilor nu reprezintă un obstacol în calea utilizării serviciilor Magazinului Web.
9.8 Magazinul Web pentru cel mai bun serviciu posibil operează un sistem independent de asigurare a calității bazat pe feedback-ul clienților. În acest scop, www.compari.ro (Naspers OCS Hungary Kft. (1074 Budapesta, str. Rákóczi nr. 70-72., Cod fiscal: 24868291-2-42, Număr înregistrare: 01-09-186759, identificatori: NAIH-74230) /2014, NAIH-74231/2014) solicită clienților o evaluare independentă după cumpărături făcute în Magazinul Web. În acest scop, adresa de e-mail a clientului și numele produsului achiziționat de acesta vor fi transmise către compari.ro. Utilizatorul își dă acordul ca datele sale să fie transmise așa cum este descris aici. Temeiul legal pentru gestionarea datelor este consimțământul persoanei vizate. Persoana vizată își poate retrage consimțământul fără a oferi motive. Scopul transmiterii datelor este de a solicita și afișa feedback-ul clienților. Naspers OCS Hungary Kft. www.compari.ro se ocupă de aceasta în conformitate cu politica sa de protecție și gestionare a datelor.
9.9 Dorim să vă informăm că apelurile noastre telefonice sunt înregistrate pe bază voluntară din motive de asigurare a calității. Temeiul legal pentru înregistrarea apelurilor: consimțământul voluntar al persoanei în cauză. Dacă nu sunteți de acord cu înregistrarea apelului dvs., puteți contacta colegii noștri trimițând un e-mail la adresa de email info@tulli.ro. Scopul gestionării datelor este de a asigura respectarea drepturilor clientului și ale managerului de date și de a putea dovedi ulterior. Stocăm datele în sistemul nostru timp de 60 de zile. Compania responsabilă cu prelucrarea datelor: Opennetworks Kft., 1026 Budapesta, str. Endrődi Sándor nr. 15/c. Pe baza Secțiunii 14 c) din Legea privind protecția datelor, ne asigurăm că fișierul audio înregistrat va fi șters la cererea dumneavoastră. O copie a înregistrării audio este furnizată la cerere.
9.10 În cazul în care un utilizator manifestă un comportament contrar conținutului condițiilor de utilizare, incompatibil cu acesta sau în alt mod contrar legii, Operatorul va iniția identificarea clientului pentru a iniția procedurile legale.
9.11 Dacă utilizatorii nu accesează Magazinul Web timp de zece ani, Operatorul șterge automat datele utilizatorului și distruge datele disponibile. Utilizatorul poate solicita oricând ștergerea sau corectarea datelor furnizate, printr-un mesaj trimis la adresa de email info@tulli.ro. Chiar și în acest caz, Operatorul nu poate șterge datele pe care este obligat să le păstreze prin lege.
9.12 Operatorul stochează datele personale electronic pe serverele furnizorului de servicii RackForest. Datele de facturare sunt stocate și de Operator la sediul său și la locul administrației sale centrale (adresa vezi mai sus). Operatorul ia toate măsurile preconizate de tehnologie informatică și de organizare a muncii pentru a asigura securitatea gestionării datelor cu caracter personal și, de asemenea, pentru a preveni ca datele cu caracter personal să ajungă în posesia unor terți neautorizați.
9.13 Utilizatorul poate solicita informații despre gestionarea datelor sale personale, despre persoana împuternicită de gestionare date, posibilul operator de date, circumstanțele transferului de date, precum și alte detalii de gestionare a datelor, la adresa de e-mail a Operatorului sau prin poștă, și utilizatorul are dreptul de a accesa datele sale, dreptul de a-și corecta datele sau – în conformitate cu legea în anumite cazuri – de a solicita ștergerea datelor sale, are și dreptul de a limita prelucrarea datelor, dreptul la date portabilitate și poate să opună prelucrării datelor. Informațiile sunt furnizate gratuit, dar în cazul solicitărilor repetate de informații în decurs de un an calendaristic, Operatorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă de administrare.
9.14 Operatorul este obligat să răspundă solicitării utilizatorului privind gestionarea datelor cât mai curând posibil, dar în cel mult 25 de zile -, iar în cazul respingerii solicitării utilizatorului, să furnizeze un motiv pentru răspunsul acestuia. În cazul în care persoana vizată nu este de acord cu decizia luată sau cu măsura implementată de Operator, aceasta poate face contestație la instanță împotriva deciziei sau măsurii, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia.
9.15 Atunci când prelucrează datele, Operatorul respectă în totalitate prevederile legii, acționează cu cea mai mare atenție, le tratează în mod confidențial și nu le pune la dispoziția terților, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru a-și exercita drepturile care decurg din contract, sau transferul datelor către autorități este impus de lege, sau dispus prin ordin oficial sau printr-o hotărâre judecătorească.
9.16 În ceea ce privește gestionarea datelor a Operatorului, puteți depune o cale de atac sau o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației (Sediu central: 1055 Budapesta, str. Falk Miksa nr. 9-11, Adresa poștală: 1363 Budapesta, Pf.: 9 ., Telefon: +36 (1) 391-1400).
10.1 Utilizatorii au opțiunea de a se abona la newsletter-ul Operatorului în timpul înregistrării și ulterior în timpul utilizării site-ului. Abonarea la newsletter este voluntară. În cazul abonamentului, utilizatorul își dă acordul expres cu transmiterea de conținut informativ și specific publicitar de Operator, la intervale stabilite de Operator, la adresa de e-mail și numărul de telefon furnizate.
10.2 Utilizatorul se poate dezabona de la newsletter oricând în meniul „Newsletter” creat în acest scop pe site, sau făcând click pe linkul „Dezabonare” de la finalul fiecărui newsletter.
11.1 Adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail utilizate pentru a raporta reclamații și pentru a menține contactul sunt aceleași cu adresa serviciului de clienți a Magazinului Web.
11.2 Clientul își poate raporta reclamația verbal (telefonic) sau în scris la serviciul de clienți. Nu este considerată ca reclamație dacă clientul solicită informații sau o poziție cu privire la funcționarea și activitățile Magazinului Web.
11.3 Magazinul Web examinează imediat reclamația verbală și o remediază după caz. În cazul în care clientul nu este de acord cu tratarea reclamației, sau dacă o investigare imediată a reclamației nu este posibilă, Magazinul Web va înregistra imediat reclamația și poziția asupra acesteia, care va fi transmisă cumpărătorului cel mai târziu, împreună cu răspunsul dat la plângere. Reclamațiile depuse în scris (inclusiv electronic) și prin telefon vor fi răspunse în scris de către Magazinul Web în termen de treizeci de zile, dacă legea nu prevede altfel. Reclamațiile depuse în acest fel i se atribuie un număr unic de identificare de către Magazin Web. Reclamația înregistrată trebuie să conțină numele și adresa reclamantului, o descriere a plângerii și alte date cerute de lege. Societatea este obligată să-și justifice poziția dacă respinge reclamația și, de asemenea, atrage atenția clientului asupra căilor de atac legale.
11.4 Magazinul online trebuie să păstreze o copie a răspunsului dat la reclamație timp de cinci ani și să o prezinte la cererea autorităților de control.
11.5 Procesele-verbale înregistrate de Magazinul Web conțin datele cerute de legea CLV din 1997 privind protecția consumatorilor.
11.6 Regulamentul 524/2013/UE al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor juridice între consumatori și de modificare a Regulamentului (CE) 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Directiva privind soluționarea online a litigiilor pentru consumatori) ( în continuare: regulamentul), Comisia Europeană a creat o platformă online de soluționare a litigiilor, care poate fi utilizată începând cu data de 15 februarie 2016, atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți în cazul unei dispute de consum între cei care încheie un contract de vânzare sau prestare de servicii online. Domeniul de aplicare al decretului se extinde direct asupra comerciantului stabilit în Uniune și cu sediul în Ungaria implicat în contracte de vânzare sau prestare de servicii online, în cazul în care apare un litigiu juridic al consumatorilor în legătură cu contractul de vânzare sau servicii online încheiat între acesta și consumator. Pentru a utiliza platforma online de soluționare a litigiilor, trebuie mai întâi să vă înregistrați în sistemul Comisiei Europene. Puteți accesa platforma online de soluționare a litigiilor după înregistrarea în sistemul Comisiei Europene folosind următorul link: http://ec.europa.eu/odr După încărcarea paginii, selectați limba dorită, conectați-vă și urmați instrucțiunile de pe pagină.
12.1 Prin utilizarea Magazinului Web, declarați că ați înțeles termenii de condiții, ați înțeles și îi acceptați ca condiții de utilizare a site-ului.
13.1 Magazinul Web, în calitate de membru al Szek.org (Asociația Comerțului Electronic pentru Uz Public), recunoaște Codul de etică al organizației ca fiind obliga toriu pentru sine. Codul de etică este disponibil la acest link https://ecommerce.hu/wp-content/uploads/2018/06/ecommerce-hungary-etikai-kdex-v20180625-final.pdf
14.1 Puteți găsi o descriere detaliată a sistemului punctelor de loialitate ale Magazinul Web Tulli la acest link: https://www.tulli.ro/punctele-de-loialitate-info
Informații despre garanția accesoriilor, garanția produsului și garanția
1.1. În ce caz puteți exercita corect garanția pentru accesorii? În cazul unei executări greșite de către societatea noastră, puteți pune în aplicare o cerere de garanție împotriva companiei în conformitate cu regulile Codului civil (Ptk.) și alte legi aplicabile, cum ar fi, de exemplu, Decretul Guvernului 373/2021 (VI .30) (Decret de Guvern), care reguli împreună ar trebui utilizate.
1.2. Ce drepturi aveți pe baza revendicării dvs. de garanție pentru accesorii? Puteți - în funcție de alegerea dvs. - să faceți uz de următoarele pretenții de garanție pentru accesorii: Puteți solicita o reparație sau o înlocuire, cu excepția cazului în care îndeplinirea cererii pe care o alegeți este imposibilă sau ar duce la costuri suplimentare disproporționate pentru compania noastră față de îndeplinire. a altor cereri, condiție care din urmă trebuie justificată de către compania noastră. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita reducerea proporțională a despăgubirii sau puteți repara defectul pe cheltuiala companiei noastre, sau îl puteți solicita reparația de către altcineva sau - în ultimul caz - vă puteți retrage și din contract. De asemenea, aveți dreptul - în funcție de gravitatea încălcării contractului - să solicitați livrarea proporțională a despăgubirii sau să reziliați contractul de vânzare dacă compania noastră nu a efectuat reparația sau înlocuirea sau a efectuat-o, dar a nu a îndeplinit în totalitate sau parțial cerințele pentru bunurile schimbate specificate în Hotărârea Guvernului, obligația sa de a prelua pe cheltuială proprie sau a refuzat să conformeze bunurile cu contractul sau a intervenit o eroare repetată de executare, în ciuda faptului că societatea noastră a încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul, sau eroarea de executare este atât de gravă încât justifică o reducere imediată a prețului sau rezilierea imediată a contractului de vânzare, sau compania noastră nu s-a angajat să aducă bunurile în conformitate cu contractul sau reiese clar din circumstanțele pe care compania noastră v-a provocat într-un timp rezonabil nu va face ca bunurile să fie conforme cu contractul fără a prejudicia semnificativ. Termenul rezonabil pentru repararea sau înlocuirea bunurilor trebuie socotit din momentul în care ați comunicat defectul firmei noastre. Nu există loc de retragere din cauza unei erori nesemnificative, dar firma noastră trebuie să demonstreze că eroarea este nesemnificativă. În caz de retragere de la cumpărare, compania noastră este obligată să restituie imediat prețul de achiziție. Dorim să vă informăm că, în cazul unui contract de furnizare de conținut digital sau de furnizare de servicii digitale, în cadrul exercitării drepturilor dumneavoastră accesorii de garanție, nu puteți repara singur defectul pe cheltuiala companiei noastre, sau solicita repararea de către altcineva. Dacă, din cauza defecțiunii produsului, consumatorul își afirmă cererea de înlocuire în termen de 3 zile lucrătoare de la data achiziției (punerea în funcțiune), societatea noastră nu poate face referire la costuri suplimentare disproporționate în conformitate cu § 6:159, paragraful (2) litera a, din Legea V din 2013 privind Codul civil, dar este obligat să înlocuiască un produs de consum dacă defecțiunea împiedică utilizarea prevăzută. Compania noastră va prelua marfa schimbată pe cheltuiala proprie. Dacă reparația sau înlocuirea necesită scoaterea bunurilor care au fost puse în funcțiune în conformitate cu natura și scopul bunurilor - înainte ca defectul să devină detectabil - atunci obligația de reparare sau înlocuire include scoaterea mărfurilor neconforme și punerea în funcțiune a mărfurilor înlocuite sau reparate plasând sau suportând costurile de scoatere sau punere în funcțiune. Puteți trece de la dreptul de garanție al accesoriului ales la altul, dar veți suporta costul comutării, cu excepția cazului în care a fost justificat sau afacerea noastră a cauzat acest lucru.
1.3. Care este termenul limită pentru revendicarea cererii dumneavoastră de garanție pentru accesorii? Sunteți obligat să raportați eroarea imediat după descoperirea acesteia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, dorim să vă atrag atenția asupra faptului că nu vă mai puteți revendica drepturile de garanție accesorii dincolo de termenul de prescripție de doi ani de la finalizarea contractului. În cazul unui articol folosit, acest termen este de maximum un an.
1.4. Cui puteți să vă executați cererea de garanție pentru accesorii? Puteți aplica cererea de garanție pentru accesorii împotriva Magazinului Web Tulli. Vă puteți exercita decizia de a rezilia contractul printr-o declarație legală adresată Magazinului Web Tulli.
1.5. Ce alte condiții există pentru a vă afirma drepturile de garanție pentru accesorii? În termen de 1 an de la data livrării, nu există alte condiții pentru validarea pretenției dumneavoastră de garanție pentru accesorii, în afară de raportarea defecțiunii, dacă dovediți că produsul sau serviciul a fost furnizat de compania noastră. Totuși, după ce a trecut 1 an de la prestare, sunteți deja obligat să dovediți că defectul pe care l-ați recunoscut era deja prezent la momentul primirii. De asemenea, vă puteți exercita cererea de garanție pentru produsele cu reducere.
2.1. În ce caz puteți folosi corect dreptul legat de garanția produsului? În cazul unui produs defect, puteți - la alegerea dvs. - aveți dreptul definit la punctul 1 sau puteți revendica garanția produsului.
2.2. Ce drepturi aveți pe baza revendicării dvs. de garanție a produsului? Ca pretenție de garanție a produsului, puteți solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defecte.
2.3. În ce caz este considerat produsul defect? Produsul este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are proprietățile descrise de producător.
2.4. Care este termenul limită pentru revendicarea cererii de garanție a produsului? Puteți revendica garanția produsului în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. După acest termen, veți pierde acest drept.
2.5. Împotriva cui și în ce alte condiții puteți aplica cererea de garanție a produsului? Puteți exercita revendicarea garanției a produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului articolului. Trebuie să dovediți defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.
2.6. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de obligațiile de garanție a produsului? Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
3.1. În temeiul HG 151/2003 (IX.22), distribuitorul este supus unei obligații de garanție pentru produsele enumerate în decret, vândute în baza contractului de consumator. Potrivit Hotărârii Guvernului, durata garanției obligatorii:
Pretenția de garanție poate fi formulată în perioada de garanție, nerespectarea perioadei duce la pierderea drepturilor În cazul unei reclamații legitime formulată în perioada de garanție obligatorie conform HG nr. 151/2003 (IX.22), se poate solicita repararea, înlocuirea, reducerea prețului sau consumatorul se poate retrage de la achiziție. Perioada de garanție începe din ziua în care produsul este predat, sau dacă produsul este pus în funcțiune de către distribuitor sau reprezentantul distribuitorului. În cazul în care consumatorul face instalarea la mai mult de șase luni de la cumpărare, data de începere a perioadei de garanție va fi ziua predării produsului de consum către consumator. În cazul în care, în timpul primei reparații a produsului de larg consum în perioada de garanție, se constată că produsul de larg consum nu poate fi reparat, produsul de larg consum trebuie înlocuit în termen de opt zile, dacă nu se cere altfel de către consumator. Dacă schimbul nu este posibil, prețul de achiziție trebuie rambursat în termen de opt zile. Dacă, în perioada de garanție, produsul de consum se defectează din nou după ce a fost reparat de trei ori - cu excepția cazului în care consumatorul cere altfel - și dacă Legea V din 2013 privind Codul civil 6:159. în baza § (2) lit. b), consumatorul nu cere o reducere proporțională a prețului de achiziție, iar consumatorul nu dorește să repare produsul de consum pe cheltuiala companiei sau să îl facă reparat de către altcineva, societatea va înlocui produsul de consum în termen de opt zile. Dacă reparația sau înlocuirea produsului depășește cincisprezece zile, distribuitorul trebuie să informeze consumatorul cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii. Dacă nu este posibilă schimbarea acestuia, prețul de achiziție trebuie rambursat consumatorului în termen de opt zile. În cazul în care articolul de consum nu este reparat în a treizecea zi de la notificarea cererii de reparație, - dacă nu dispune altfel de către consumator - articolul de consum trebuie înlocuit în termen de opt zile de la expirarea ineficientă a termenului de treizeci de zile. Dacă schimbul nu este posibil, prețul de cumpărare trebuie rambursat consumatorului în termen de opt zile de la expirarea ineficientă a perioadei de reparare de treizeci de zile. În cazul produselor care fac obiectul unei garanții obligatorii, păstrarea ambalajului nu este o condiție pentru validarea revendicării garanției. În cazul unei garanții sau al unei reclamații legitime, produsul defect trebuie înlocuit în termen de 3 zile lucrătoare de la cumpărare, sau produsul defect trebuie reparat sau înlocuit în termen de 15 zile lucrătoare. În cazul în care produsul nu poate fi reparat în termen de 15 zile, consumatorul trebuie informat. Dacă, după trei reparații, produsul se defectează din nou pentru a patra oară sau dacă nu poate fi reparat în 30 de zile, trebuie înlocuit. În cazul înlocuirii, perioada de garanție începe din nou pentru produsul înlocuit. În cazul reparației, se pot instala doar piese noi, iar perioada de garanție se prelungește din ziua în care produsul a fost predat spre reparație cu perioada în care consumatorul nu a putut utiliza produsul conform intenției din cauza defectului acestuia. Costurile aferente îndeplinirii obligației de garanție sunt suportate de firmă. Produsele cu racorduri fixe, sau produsele cu greutatea mai mare de 10 kg, sau produsele care nu pot fi transportate ca bagaj de mână în transportul în comun, trebuie reparate la locul de exploatare. În cazul în care reparația nu poate fi efectuata la locul de exploatare, firma se va ocupa de demontare și instalare, precum și de livrare și returnare. Garanția nu afectează garanția legală și alte drepturi ale consumatorului.
3.2. Când este scutită compania de obligația de garanție? Garantul este eliberat de obligația sa de garanție numai dacă face dovada că cauza defectului a apărut după executare. Vă atragem atenția asupra faptului că din cauza aceluiași defect, nu puteți susține o pretenție de garanție și garanție pentru accesorii sau o pretenție de garanție și garanție a produsului în același timp, în paralel unul cu celălalt, dar în caz contrar aveți dreptul la drepturile care decurg din garanție indiferent de drepturile definite la punctele 1 și 2. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul de clienți al companiei noastre (Adresa poștală: Ungaria 1211 Budapesta, str. Szikratáviró nr. 12. Depozit C/3, Tel: 0359.780.019, adresa de e-mail: info@tulli.ro) Dacă nu ați primit un răspuns satisfăcător la comentariul dvs., puteți depune o plângere suplimentară la următoarele organe juridice de remediere. În cazul unei plângeri ale consumatorilor, puteți accesa forumul online de soluționare a litigiilor operat de Uniunea Europeană la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
Budapesta, 01 ianuarie 2022.
Acest document este protejat de drepturi de autor, utilizarea lui fără permisiune este interzisă! – Copyright/Autor: Firma de Avocatură Rédei és Pál, 2022, CP Contact Kft. 2017